Bilindik Terminoloji
Çağrı merkezi uzmanları düşünülerek yazılan Minitab’ın Müşteri İletişim Merkezi Modülü, yaygın olarak kullanılan ve anlaşılan terimlerle rehberli veri analizi sağlar. Hangi analizi kullanacağınız konusunda endişelenmeden hizmet seviyeleri, kullanım ve maliyet, destek talebi hacmi, zaman yönetimi, destek talebi çözümleri ve müşteri memnuniyeti gibi temel performans göstergelerini (KPI) iyileştirmeye odaklanın.
Kanıtlanmış Performans
İstatistik öğrenmek herhangi bir iletişim merkezi profesyonelinin yapılacaklar listesinin başında olmayabilir. Yaklaşık 50 yıldır, Minitab İstatistik Yazılımı, dünya çapındaki kuruluşlar ve sağlayıcılar tarafından kullanılan ve güvenilen lider, kanıtlanmış bir veri analizi çözümü olmuştur.
İsteğe Bağlı Yardım
Minitab, analizlerinizin her adımında yanınızda. Bilgi simgeleri(i), belirli örneklerle iletişim merkezi terminolojisinde yazılmış destek sayfalarına ulaşmanızı sağlarken, sektör lideri teknik destek ekibimiz gerektiğinde yardımcı olmak için telefon veya e-posta yoluyla hizmetinizdedir.
Lisanslama ve Fiyat teklifleriyle ilgili bilgi almak için [email protected] adresine mail atarak veya 0312 210 13 44’ ü arayarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.